VODAFONE KURUMSAL ALKIŞI ÇOKTAN HAK EDENLERDEN

Hak edene hak ettiği ölçüde alkış tutmaya itina ile devam ediyoruz. Daha önceki yazımda da belirttiğim gibi alkışın tonunu beğenmeyip mahkeme yolunu tutanlarda oluyor, alkışlı satırlarımıza tempo tutanlarda oluyor. Allah eksikliklerini göstermesin diyelim.

Genel Yayın Yönetmenliğini yaptığım yerel gazetelerimizi bünyesinde barındıran şirketimizin üzerine mobil telefon hatları almıştık. Bir imzalarımızı altı adet hat için atıp sözleşmeleri tamamladık ya da biz öyle biliyorduk. Kasım ayı geldiğinde sözleşme imza edildiği tarih 3 yılı dolduruyor neredeyse.

Yaklaşık yedi sekiz ay önce Vodafone Kurumsal operatör firmasına ait hatların merkezde olmasına rağmen Menteşe ilçesi Sanayii bölgesinde net iletişim kurmakta sıkıntı yaşatmasından dolayı daha iyi hizmet almak, iletişimde kopukluk yaşamamak adına, daha net güçlü çekim gücü olan başka bir operatöre geçerek değişiklik yaptık. Operatör değişikliğinden bir ay sonra, sağlıklı iletişim yapmamıza engel olan değişiklik yaptığımız eski operatörden fatura geldi, son ay değişiklik yapmadan kullandığımız süre için kesilen faturadır deyip ödemeyi gerçekleştirdik. Peşinden bir fatura daha, bir fatura daha derken bir öğrendik taşımadığımız bir hattımız daha varmış meğerse… araştırmalarımız sonucu gazetelerimizin ihbar hatları, çalışma arkadaşlarımızın kullandığı hatları kontrol edip teyit aldık, taşımadığımız hattın meğerse sim kartını hiç teslim almamışız aslında. Tek fatura ödeme sistemi ile ödeme yaptığımız için kimin hattına ne kadar ödeme yapıyoruz, kimin ne kadar mesaj hakkı var deyip aklımıza gelip sorgulama dahi yapmadık. Meğer iki yıla yakın süre hiç kullanmadığımız, sim kartına dahi sahip olmadığımız bir hattın faturasına da ödeme yapmışız haberimiz olmadan.

Zararın neresinden dönsek kar deyip bu yıl içinde Mart’ta hat kapama talebimizin olduğunu VODAFONE KURUMSAL FİRMA’ nın Muğla temsilcisine ulaşıp bildirim yaptık, bu talebimiz tam da genel seçim çalışmalarının başladığı döneme denk geldi. Ne alaka diyen olabilir haklı olarak, iletişime geçtiğimiz temsilci arkadaşın çok yoğun olduğunu biz seçim döneminde siyaset yapıyor diye düşündük kendisi bir türlü ofisimize hat kapama formunu imzalatmaya gelemeyince. Kendisi ile ilk defa 10 Mart’ta iletişime geçtik ama Temmuz’un yarısını da geçmemize rağmen henüz hattımız kapanmadı.

Ayrıca VODAFONE KURUMSAL MÜŞTERİ TEMSİLCİMİZ ile de iki defa kapatma talebini iletmemize rağmen mobil telefon hattı kapama işleminin tabir yerinde ise DEVEYİ HENDEKTEN ATLATMAKTAN zor olduğuna kanaat getirdik, inandık. Son ödeme tarihi 17 Temmuz olan faturamızı da ödedik bekliyoruz şimdi, Ağustos’ta da nur topu gibi gelecek faturamızı. Ödediğimiz fatura ile ne onar ne donarız, ne zengin ne fakir oluruz ama kişileri enayi yerine koymaları asıl zoruna giden insanın. O fatura yerine bir öğrenci bursu daha verilebilir, sokakta karşılaştığımız küçüklerden bir tane daha fazla sevindirilebilir, belki çok büyük yaraya merhem olmaz ama; her ay fatura ödedikten sonra almadığın hizmetin bedelini ödeyerek sinir olmaktansa sokakta bir küçük mutlu yüz görmek sinir etmez tebessüm ettirir diye düşünüyorum.

Tesadüfen aylar sonrasında VEKRON Tecnology Team şirketinin Muğla kurumsal temsilcisi ile sokakta karşılaştık, şu an Vodafone bağlı olduğu alt şirketin merkezi İzmir’ de imiş, fotoğrafını kullandığım araçta şirkete ait, KVKK gereği plaka bilgisini paylaşmıyorum ama Vodafone Kurumsal Firma diye arama motoruna yazınca zaten iletişim kurabilirsiniz belki, bizim aylardır hat kapatma talebimize kör, sağır ve dilsizi oynayan sadece adında kurumsal olan mobil telefon operatörü belki sizlere daha duyarlı olur. Bireysel operatör bölümünde çalışan bir arkadaşa siz hattı dahi elimize ulaştırılmayan, hiç kullanmadığımız hattı sorgulattığımda hattın askıda olduğunu söylemişti. O zamandan bu zamana bir hafta daha geçti, galiba bizim hat kendisini askıya aldı, Muğla’daki aşırı sıcaklar sonucu kesilen elektrik ve su sorunlarından bıktı usandı hayatına son verme kararı aldı diye endişe duymaya başladık. Neredeyse KAYIP HAT ARANIYOR diye ilana vereceğiz. Ben zaten telefon rehberime kayıt ederken KAYIP VODAFONE HAT olarak kaydettim yıllardır bize ait olan ama bir türlü sahip olamadığımız hattın numarasını.

Ne dersiniz Sevgili okurlar; yıllardır sim kartını dahi teslim etmedikleri, hat sahibinin bilgisi dışında araya sıkıştırılarak imzalattıkları evraklarla resmen dolandırıcılık yaparak sattıkları hat üzerinden haksız kazanç elde ettikleri, yıllar sonra zararın neresinden dönersen diyerek hiç kullanmadığımız hattın birkaç yıl daha faturasını ödemek istemediğimiz için hat kapama talebimize sanırım bizi çok sevdikleri cevap vermeyen VODAFONE KURUMSAL firma sizce ayakta alkışlanmayı hak etmedi mi?

O halde hep beraber, Muğla’dan KURUMSAL VODAFONE OPERATÖRLERİNİ el ve ayak parmaklarımızdaki tüm şeytan tırnakları ile alkışlıyoruz.

Sevgiyle…