İlgili birimlerde görevlendirilecek personel alımı için başvuru süreci 25 Mart 2025 – 3 Nisan 2025 tarihleri arasında gerçekleşecek. Belediyenin internet sitesinden detaylı bilgilere ulaşılabilecek başvurular için gereken belgeler ise şu şekilde:
Başvuru İçin Gerekli Belgeler:
-
Kimlik Fotokopisi
-
Adli Sicil Kaydı
-
Yerleşim Yeri Bildirgesi
-
Sağlık Raporu
-
Diploma Fotokopisi
Açık Pozisyonlar:
-
1 Adet Harita Teknikeri
-
1 Adet Mimar
-
1 Adet Marangoz
-
1 Adet Oto Bakım Onarımcısı
-
1 Adet Tır Çekici Şoförü
-
1 Adet Beden İşçisi
-
1 Adet Beden İşçisi Genel
-
1 Adet Kamyon Şoförü
Başvuruların, belirtilen tarihler arasında yapılması gerektiği ve başvuru şartlarının tamamlanması gerektiği vurgulandı. Başvurularla ilgili daha fazla bilgi almak ve detayları incelemek için Ula Belediyesi'nin resmi internet sitesini ziyaret edebilirsiniz.