ORTACA BELEDİYE BAŞKANLIĞINDAN

Muğla İli Ortaca İlçesi, Ortaca Belediyesinin hizmet sınırları içerisinde oluşan tekstil atıklarının, mevzuat hükümleri çerçevesinde kaynağından ayrı toplanması, taşınması ve ayrıştırılması işinin lisanslı firmalarca yapılması ihalesi 13.08.2024 tarihinde saat:10:00’da Atatürk Mahallesi Atatürk Bulvarı No:105 adresinde bulunan Ortaca Belediyesi Encümen Salonunda yapılacaktır.

S.NO

İhalenin Konusu

İşin Niteliği

Muhammen Bedel KDV Hariç (₺)

İhale Süresi (Ay)

Geçici Teminat %3 (₺)

Şartname Bedeli (TL)

1

Tekstil atıklarının toplanması, taşınması ve ayrıştırılması

Tekstil atıklarının kaynağından ayrı toplanması, taşınması ve ayrıştırılması işinin lisanslı firmalarca yapılması ihalesi

192.000,00 ₺

36

5.760,00 ₺

200,00

1-İhaleye katılabilmek için aşağıdaki belgelerin 12.08.2024 tarih ve Saat:16:00‘ya kadar Mali Hizmetler Müdürlüğüne teslim edilmesi gerekmektedir.

a) Nüfus Kayıt Örneği

b) Tebligat için adres beyanı

c) Noter tasdikli imza beyannamesi,

d) İhalenin yapıldığı içinde alınmış ilgisine göre Ticaret ve Sanayi Odası veya ilgili meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

e) Ticaret Sicil Gazetesinin aslı veya ihalenin yapıldığı yıl içinde alınmış son güncel tasdikli örneği,

f) Vekaleten ihaleye katılma halinde, vekil adına düzenlenmiş ihaleye katılmaya ilişkin noter onaylı vekaletname ile vekilin noter tasdikli imza beyannamesi,

g) Şekli ve içeriği idari şartnamede belirtilen geçici teminat belgesi veya geçici teminat makbuzu,

h) İhale şartname bedelinin ödendiğine dair makbuz,

i) İhaleye iştirak eden taraflardan her sayfası ayrı ayrı imzalanmış idari ve teknik şartname,

j) Ortaca Belediyesine ve Vergi Dairesine ihale ilan tarihinden sonra alınmış borcu yoktur,

k) Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığından ihale tarihinden önce alınmış Toplama Ayırma Tesisi Lisansı veya geçici faaliyet belgesi (200110-Giysiler ve 200111-Teksil Ürünleri Atık Kodunu İçerecek)

l) İhalelere katılmaktan yasaklı ve cezalı olmadığına dair taahhütname,

m) İhale konusuna ilişkin tek bir sözleşmeye bağlı en az 2 yıl kamu kurumlarıyla çalıştığını gösteren iş deneyim belgesi.

n) Herhangi bir bankadan alınmış IBAN numarası.

2-İstenilen belgelerin aslı veya noter onaylı olması zorunludur.

3-İhale hakkında bilgi ve ihale şartnamesi mesai saatleri içinde Ortaca Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğünden temin edilebilir.

4- Sözleşme öncesi (ihale kararlarına ait damga vergisi, ihale ilan bedeli vs.) sözleşme esnasında defaten istekli tarafından ödenecektir.

5-Bu duyuru kapsamında yapılacak işlemlerde 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu hükümleri uygulanır. 2886 Sayılı Devlet İhale Kanununun 29. Maddesine göre İhale Komisyonu gerekçesini belirtmek suretiyle ihaleyi yapıp yapmamakta serbesttir.

6- Evrak teslim tarihinden sonra postada/ kargoda meydana gelebilecek gecikmeler kabul edilmeyecektir.

7- İsteklinin yukarıda belirtilen belgelerle birlikte 12.08.2024 tarihi saat: 16:00’ya kadar Mali Hizmetler Müdürlüğüne alındı belgesi karşılığında belgeleri teslim ederek ihale tarih ve saatinde Belediye Encümen Salonunda hazır bulunmaları gerekmektedir.

#ilangovtr Basın No ILN02064583