Toplantıda, Muğla 112 Acil Çağrı Merkezi 2024 Yılı Acil Çağrı Yönetimi Aksiyonları ile ihbarlar ile ilgili olarak kullanılan “Vaka Modelleme” listesinin incelenmesi ile 2025 yılında ki uygulamaları konularında karşılıklı tespit ve değerlendirmeler yapıldı.
Ayrıca vakalara müdahale eden kurumların, işbirliklerinin geliştirilmesine ilişkin, alanda karşılaşılan sorunlar ve çözüm önerileri de toplantıda tartışıldı.
Muğla 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü Kamil Karakaya, “2015 yılından bu yana ciddi bir tecrübe birikimi edinildiğini , bu tecrübenin ve kurumlar arası işbirliğinin ,2025 yılında daha güçlü ve etkili bir acil çağrı yönetimi ile vatandaşların yanında olmaya devam etmek hedefini” yineledi.
Toplantıya Muğla Emniyet Müdürlüğü, Muğla Jandarma Komutanlığı, Sahil Güvenlik Komutanlığı, Muğla Sağlık Müdürlüğü, Muğla Orman Bölge Müdürlüğü, Muğla Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Daire Başkanlığı, İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü (AFAD) ve Muğla Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü yönetici ve mensupları katıldı.