MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ’NDEN

Üniversitemiz Dalaman Meslek Yüksekokulu öğrenci kantini, Konteyner Market Alanı, Çay/Kahve-Yiyecek/İçecek Otomat Alanları ve Kargo Otomat Alanları 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu’nun 45. maddesi gereğince Açık Teklif usulüyle ihale edilecektir.

Yeri

Süresi

1(bir) yıllık KDV Hariç Muhammen Bedel

Geçici Teminat Tutarı

İhale Tarihi ve Saati

Çay-Kahve ve Yiyecek-İçecek Otomat Alanları

(35 adet alan için)

3 Yıl

147.000,00,-TL

(35 adet için)

14.700,00.-TL

25/12/2023 10:00

Dalaman Meslek Yüksekokulu Öğrenci Kantini

3 Yıl

25.800,00.-TL

2.580,00.-TL

26/12/2023 10:00

Konteyner Market Alanı

3 YIL

42.000,00.-TL

4.200,00.-TL

27/12/2023 10:00

Kargo Otomat Alanları

3 YIL

10.200,00.-TL

1.020,00.-TL

28/12/2023 10:00

1- İhale Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi İhale Odasında Yapılacaktır.

2- Dalaman Meslek Yüksekokulu öğrenci kantini, Konteyner Market Alanı, Çay/Kahve-Yiyecek/İçecek Otomat Alanları ve Kargo Otomat Alanları için geçici teminat Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Strateji Geliştirme Daire Başkanlığının Ziraat Bankası Muğla Şubesi TR79 0001 0002 0135 7582 0850 11 IBAN Numaralı hesabına yatırılacak ya da 2886 Sayılı Devlet İhale Kanunu’nun Devlet İhaleleri Genelgesi Hükümleri çerçevesinde düzenlenmiş teminat mektubu (süresiz limit için) verilecektir.

3- İsteklilerin ihaleye katılabilmek için aşağıda belirtilen belgeleri (İdari Şartnamede açıklandığı doğrultuda) ihale komisyonuna teslim etmeleri gerekmektedir. (Belgeler asıl veya noter tasdikli suret olacaktır):

A) İkametgâh belgesi.

B) Tebligat için adres beyanı ve ayrıca irtibat için telefon ve varsa faks numarası ile elektronik posta adresi,

C) Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası belgesi;

1) Gerçek kişi olması halinde, ihalenin yapıldığı yıl içerisinde alınmış, Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odasına (yiyecek, içecek, kantin, kafeterya, restoran vb. alanında) kayıtlı olduğunu gösterir belge,

2) Tüzel kişi olması halinde, tüzel kişiliğin siciline kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından veya idare merkezinin bulunduğu yer mahkemesinden veya benzeri bir makamdan, ihalenin yapıldığı yıl içerisinde alınmış, tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna (yiyecek, içecek, kantin, kafeterya, restoran vb., spor alanı için spor tesislerinin işletilmesi gibi) dair belge,

3) Ortak girişim olması halinde ortak girişimi oluşturan gerçek veya tüzel kişilerin her birinin (A) ve (B) deki esaslara göre temin edecekleri belge.

D) İmza sirküleri verilmesi

1) Gerçek kişi olması halinde imza sirküleri

2) Tüzel kişi olması halinde, şirket ortaklarının hisse durumlarını ve şirketteki görevlerini belirten, son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesinin aslı veya noter tasdikli örneği ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri.

E) İhaleye katılan kişilerin bağlı bulundukları vergi dairelerinden alacakları vergi mükellefi olduklarına dair vergi numarasını gösteren vergi levhası.

F) İstekli adına vekâleten iştirak ediliyorsa isteklinin adına teklif vermeye yetkili olduğuna dair noter tasdikli vekâletname ile noter tasdikli imza beyannamesi.

G) Mevzuat hükümleri uyarınca ihale tarihinden 15 gün öncesine kadar alınmış kesinleşmiş Sosyal Güvenlik Pirim borcu olmadığına dair belge (borç yapılandırılması yapılmış ise belgesi).

H) Mevzuat hükümleri uyarınca ihale tarihinden 15 gün öncesine kadar alınmış kesinleşmiş vergi borcu olmadığına dair belge (borç yapılandırılması yapılmış ise belgesi).

I) Gerçek veya tüzel kişilerin her birinin ayrı ayrı sabıka sicil kayıtları.

İ) Genel İdari Şartnamenin ve Sözleşmenin okunup kabul edildiğine dair imzalanması ve kaşelenmesi.

J) Gerçek kişilerin nüfus cüzdanı fotokopisi.

K) İhale dokümanı satın alındığına dair belge.

L) Geçici teminat.(Mektup veya nakit yatırılmışsa banka dekontu)

4- İhaleye ait dokümanlar Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığında görülebilir. İhaleye katılacak isteklilerin 150,00.-(yüzellitürklirası)TL karşılığında İhale Dokümanını satın almaları zorunludur. Doküman satış bedeli 2.maddede belirtilen hesap numarasına yatırılacaktır.

5- Posta ile yapılan müracaatlarda olabilecek gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

6- Rektörlüğümüz ihaleyi yapıp yapmamakta ve uygun bedelin tespitinde serbesttir.

#ilangovtr Basın No ILN01948085