657 sayılı Devlet Memurları Kanunu’na tabi olarak yapılacak alımda, başvurular 09 Nisan 2025 ile 11 Nisan 2025 tarihleri arasında yapılacak.

Başvuru Şartları ve Süreci

Başvurular, Milas Belediyesi Ek Hizmet Binası'nda yer alan İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü'ne şahsen teslim edilecek. Adayların başvuru için gerekli belgeleri, mesai saatleri içerisinde (09:00-17:00) teslim etmeleri gerekiyor. Posta ile yapılan başvurular kabul edilmeyecek.

Muğla'da sürücü direksiyon hakimiyetini kaybetti, otomobil bahçeye uçtu Muğla'da sürücü direksiyon hakimiyetini kaybetti, otomobil bahçeye uçtu

Başvuru belgelerinin eksiksiz olması gerektiği ve niteliklere uygun olmayan başvuruların değerlendirmeye alınmayacağı da belirtildi. Bu nedenle adayların, gerekli tüm belgelerle başvurularını tamamlamaları önem taşıyor.

Zabıta Memuru Alımına Başvuru İçin Gerekli Belgeler

Adayların başvurularını yaparken, ilan edilen kadrolara başvuru için gerekli tüm belgeleri eksiksiz şekilde teslim etmeleri gerektiği bildirildi. Başvurular, yalnızca şahsen yapılacak ve posta yolu ile başvurular kabul edilmeyecek.

Başvuru Tarihleri

Başvurular, 09 Nisan 2025 tarihinde başlayıp, 11 Nisan 2025 tarihinde sona erecek. Adaylar, başvurularını belirtilen tarihler arasında, mesai saatleri içerisinde teslim etmelidir.

Milas Belediyesi'nin zabıta memuru alımı için başvuru süreci ve detaylar hakkında daha fazla bilgiye, belediyenin duyurularından veya resmi internet sitesinden ulaşılabiliyor.

Muhabir: MERYEM ÖZEN